Voorbereiding - Reisverslag uit Born, Nederland van Michelle Wind - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Born, Nederland van Michelle Wind - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Michelle Wind

Blijf op de hoogte en volg Michelle

04 Februari 2015 | Nederland, Born

Pfoee kriebels, gezonde spanning!

Nog 5 dagen voor vertrek.. over 5 dagen begint voor mij en mijn medestudenten de ervaring die we nooit meer zullen vergeten. Alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar. We hebben ons Visum, de inentingen en alle regelzaken gehad. Het koffer inpakken en afscheid nemen is het enige wat nog gebeuren moet. Morgen maak ik mijn laatste stage dag bij Orbis GGZ, ofja laatste, na Ghana zal ik er nog een aantal weken stage lopen. Maar toch voelt het als mijn laatste dag. Dat ga ik toch wel missen hoor! Het weekend doorbrengen met vrienden, familie en natuurlijk mijn vriend. Die ga ik toch wel het meest missen!!
Vandaag mijn laatste dag school gehad, laatste dag voor nu. Iedereen is enthousiast, benieuwd hoe het mij daar afgaat. Leuk om te horen dat ze allemaal zo nieuwsgierig zijn. Ik krijg ook allemaal leuke reacties, dat ze het zo stoer vinden dat wij dit gaan doen. En verheugen zich op de verhalen die we zeker zullen vertellen na ons avontuur.

Voor mijn eerste verslag is dit wel genoeg, ik ga nu lekker genieten van mijn laatste dagen in het koude Nederland.

  • 09 Februari 2015 - 07:07

    Diana Curfs:

    Hallo Michelle

    Wij willen je een mooie reis toewensen.
    Het zal een reis worden om nooit te vergeten.
    Pas goed op jezelf.
    Wij zullen alle avonturen van jou volgen.
    Heel veel groetjes en liefs van Eric,Martijn en Diana xxx

  • 10 Februari 2015 - 09:27

    Harry Wind:

    He Meisie, geniet ervan, laat geen kans onbenut, je bent er nu eenmaal en wanneer kom je er weer. En de drie maanden zijn sneller om dan je denkt.
    Kusjes, papa.

  • 10 Februari 2015 - 20:32

    Desiree:

    Heej Michelle,
    Ben benieuwd naar je ervaringen!?
    Heelveel succes en vooral veel plezier met deze bijzondere stage!!
    Groetjes Desiree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Mijn naam is Michelle Wind, ik ben 21 jaar oud. Ik volg momenteel de opleiding MBO verpleegkunde. Mijn laatste jaar, dus bijna afgestudeerd!! Om mijn studie mooi af te sluiten ga ik op buitenlandse stage naar Ghana. Iets wat ik altijd al gewild heb, naar Afrika. Deze droom gaat 9 februari uitkomen!! Met heel veel gezonde spanning ben ik me hierop aan het voor bereiden. Om jullie op de hoogte te houden van al mijn avonturen zal ik dit reisdagboek zo goed mogelijk proberen bij te houden.

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 3283

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 04 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: